Repliki ASG przynoszone na strzelanki muszą spełniać twz limity fpesów które w przypadku naszej grupy są mierzone w Joulach
-Na karabiny sprężynowe typu bolt-action albo pomp-action limit 3,34 Joula (odpowiednik około 600fps) -Repliki typu DMR limit 2,35 Joula (odpowiednik około 500fps) OGIEŃ POJEDYŃCZY (tzw semi) -Karabiny szturmowe wtym karabiny wsparcia limit 1,88Joula (odpowiednik około 450fps) -Na WSZYSTKIE repliki (niezależnie od rodzaju replik) używane do walki w budynkach limit 1,15 Joula (odpowiednik około 350fps) -Odległości strzału dla repliki o mocy powyżej 1,88Joula (odpowiednik około 450fps) musi być większa niż 10 metrów, zaś dla replik o mocy powyżej 2,35 Joula (odpowiednik około 500fps) musi być większa niż 20 metrów - Odległości strzału dla replik o mocy 3,34 Joula (odpowiednik około 600fps) musi być większa niż 35 metrów
Repliki będą chronowane na kulkach docelowych. Energia kulki musi się mieści w limicie nie niezależnie od ustawienia hop-upa.
Gracze używający replik o mocy powyżej 2,35 Joula (odpowiednik około 500fps) powinni posiada SPRAWNĄ replikę nieprzekraczającą 1,15 Joula (odpowiednik około 350fps)
|