Zapraszamy chętnych na Niedzielną strzelankę, scenariusz uzależniony od ilości chętnych osób.
Zapisy:
https://forms.gle/FmhmWxYEsqmgLVu17Lista zapisanych:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1519613808Rok 2145. Po serii katastroficznych wydarzeń, ludzkość znalazła się na krawędzi zagłady. Wskutek wojen, pandemii i katastrof naturalnych, świat przekształcił się w surową, postapokaliptyczną krainę. Zniszczone miasta uległy zarastaniu, a lasy rozprzestrzeniły się, przywracając naturze jej dziką potęgę.
W sercu jednego z takich leśnych obszarów rozgorzał konflikt między dwoma frakcjami, które powstały na gruzach dawnych społeczeństw. Z jednej strony byli Cieniowi Strzelcy, grupa ludzi skrywających się w cieniu drzew, znakomicie przystosowanych do walki w lesie. Z drugiej strony stanęli Szkarłatni Rycerze, którzy uznawali siebie za obrońców porządku w nowym, nieustabilizowanym świecie.
Początki konfliktu sięgają starego bunkra wojskowego, w którym obie drużyny odkryły tajemniczą broń, nazwaną "Wunderwaffe". To urządzenie mogło zmienić bieg wojny i zagwarantować przetrwanie dla jednej z grup.
Minimum 30 osób.
Limit graczy 40 osób.
Harmonogram:
8:45 Zbiórka gotowych graczy do wymarszu na teren rozgywki
9:00 - 9:20 przygotowanie drużyny do obrony bazy i tajnej broni
9:20 - Rozpoczecia scenariusza
13:00 - 14:00 - Planowany koniec gry
Mechanika gry:
Dryżyna Cieniowi Strzelcy ma za zadanie obronić swoją bazę przed natarciem drużyny przeciwnej, która chce zdobyć tajemniczą broń.
Drużyna Szkarłatni Rycerze mają za zadanie zdobyć bazę przeciwnika oraz odzyskać tajemniczą broń i przetransportować ją do swojej bazy..
BOSS - w każdej drużynie znajdować się będzie boss, który jest mocnym graczem, aby go zabić musi zostać trafiony 4 razy w jednej potyczce. Boss będzie odpowiednio oznaczony. Od drużyny zależy kto i jak zostanie wykorzystany podczas rozgrywki.
Szturm na bazę trwa 2 godziny.
Jeżeli w ciągu 2 godzin Cieniowi Strzelcy obronią swoją bazę i nie dopuszczą do zdobycia tajemniczej broni, uruchamiają ją powodując wygranie rundy, jeżeli Rycerzą uda się zdobyć tajemniczą broń w ciągu dwóch godzin następuje chwilowy rozejm(20 min.). to czas, który przeznaczają na przygotowanie obrony swojej bazy i zabawa zaczyna się od nowa. Tym razem obrona trwa 1 godzinę, jeżeli uda się im odeprzeć atak wroga wygrywają, jeżeli wróg w tym czasie zdobędzie tajemniczą broń, uruchamia ją i wygrywa całe starcie.
Uruchomić tajemniczą broń może tylko osoba do tego wyznaczona(odpowiednio oznaczona)
Aby uruchomić tajemniczą broń potrzebne jest zlokalizowanie i zdobycie zapalnika, dopiero po tym można starać się przejąć tajemniczą broń. Wiedzę na temat lokalizacji zapalnika będzie miała drużyna broniąca się. Jedyny sposób na poznanie miejsca zapalnika jest przesłuchanie wroga. Dlatego jeżeli zostanie trafiony członek drużyny broniącej przez 3 min. pozostaje w miejscu trafienia(odpowiednio oznaczony szmatą trupa). Jest to czas w którym może do niego podejść wróg i próbować go przesłuchać w celu uzyskania informacji o miejscu zapalnika.
Jeżeli przez 3 min. nikt nie podejdzie to osoba trafiona wraca na respa.
Respy - co pełne 10 min. lub 3 osoby na respie.
Trafienia - Rykoszety - Nie, Friendly Fire - TAK(schodzi osoba trafiona)
Limity fps: (4-takty i snajpy do (3,4J (0,2g@600fps),DMR tylko semi 2,60J (0,2g@520fps), reszta 1,9J (0,2g@450 fps). Minimalna odległość strzału: DMR 25m, 4-takty i snajpy 35m.
Pokaż mniej