W imieniu Lutka zapraszam na impreze organizowaną przez niego w lutym.
Link do tematu u nas.
http://airsoftolsztyn.pl/forum/viewtopic.php?t=3992No i info:
Lutek teoretycznie przeszedł na emeryturę asg ale w praktyce raczej to nie jest na razie możliwe. Obecnie nie mam sprzętu ale w ramach przeprosin za nieudany projekt BRI organizuję scenariusz, który odbędzie się 13.02.2016. (Data do ostatecznego potwierdzenia po rozmowach z nadleśnictwem). Oficjalne pismo składam w nadchodzącym tygodniu.
SCENARIUSZ - ROUTE 66
- TERMIN 13.02.2015
- MIEJSCE OKOLICE MIEJSCOWOŚCI SZELĄG ( DROGA 530 OSTRÓDA-ŁUKTA)
RAMY CZASOWE:
ZBIÓRKA - 8:15-8:45
WYMARSZ Z PARKINGU, PRZEMARSZ DO MIEJSCA STARTU - 8:45
ROZPOCZĘCIE SCENARIUSZA - 9:30 DLA STRONY BRONIĄCEJ, 10:00 DLA STRONY ATAKUJĄCEJ.
ZAKOŃCZENIE SCENARIUSZA 15:00
ZAŁOŻENIA SCENARIUSZA:
W ROZGRYWCE BIORĄ UDZIAŁ DWIE DRUŻYNY W DOWOLNYM SKŁADZI OSOBOWYM. PODZIAŁ Z UWZGLĘDNIENIEM RÓWNOWAGI SIŁ.
ZADANIA DRUŻYNY A - ZDOBYĆ 4 PKT OZNACZONE FLAGAMI I ZNAJDUJĄCE SIĘ NA ZAZNACZONYM OBSZARZE.
ZADANIE DRUŻYNY B - OBRONIĆ 4 PKT OZNACZONE FLAGAMI I ZNAJDUJĄCE SIĘ NA ZAZNACZONYM OBSZARZE.
LOKALIZACJĘ PKT ISTOTNYCH DLA GRY OKREŚLA ORGANIZATOR.
PUNKTY STRATEGICZNY:
PUNKT STRATEGICZNY A FLAGA
PUNKT STRATEGICZNY B FLAGA
PUNKT STRATEGICZNY C FLAGA
PUNKT STRATEGICZNY D FLAGA
PRZY KAŻDEJ FLADZE W PKT STRATEGICZNYM DOŁĄCZONA BĘDZIE KOPERTA Z ŻETONAMI. ŁĄCZNIE W 4 PKT BĘDZIE 100 ŻETONÓW, KTÓRE BĘDĄ PODZIELONE LOSOWO. PO ZDOBYCIU FLAGI ATAKUJĄCY ZABIERAJĄ KOPERTĘ, JEDNAK DLA UROZMAICENIA ROZGRYWKI ICH ZAWARTOŚĆ BĘDZIE PRZELICZONA DOPIERO PO ZAKOŃCZENIU SCENARIUSZA.
ZDOBYWANIE FLAGI.
ATAKUJACY MUSZĄ DOWIESIĆ SWOJĄ FLAGĘ DO FLAGI OZNACZAJĄCEJ DANY PKT STRATEGICZNY. TAKI STAN RZECZY MUSI ZOSTAĆ UTRZYMANY PRZEZ NAJBLIŻSZE 15 MINUT. PO TYM CZASIE PKT UWAŻA SIE ZA ZDOBYTY.
BRONIĄCY WYCOFUJĄ SIĘ NA KOLEJNĄ POZYCJĘ A ATAKUJĄCY ZABIERAJĄ OBIE FLAGI I RUSZAJĄ DALEJ DO ATAKU. OCZYWIŚCIE NIE MA WYMOGU OBRONY TYLKO PUNKTU STRATEGICZNEGO I MOŻNA ORGANIZOWAĆ POTYCZKI W DOWOLNYCH MIEJSCACH TERENU.
ISTOTNE JEST ABY STRONA ATAKUJĄCA POSIADAŁA KILKA SWOICH FLAG PONIEWAŻ OBROŃCY PRZED UPŁYWEM 15 MINUT MOGĄ ODBIĆ DANY PKT I ZABRAĆ WYWIESZONĄ FLAGĘ WROGA.
RAZ DEFINITYWNIE STRACONY PKT STRATEGICZNY NIE MOŻE ZOSTAĆ JUŻ ODBITY. ROZGRYWKA PRZESUWA SIĘ DALEJ DO KOLEJNYCH PUNKTÓW.
KOLEJNOŚĆ ZDBYWANIA FLAG
STRONA ATAKUJĄCA MA DOWOLNOŚĆ W KOLEJNOŚCI ZDOBYWANIA FLAG. ZAŁOŻNIE TAKIE DOTYCZY PKT A-C. PUNKT STRATEGICZNY D MOŻE BYĆ ZDOBYWANY DOPIERO PO ZODBYCIU TRZECH WCZEŚNIEJSZYCH PUNKTÓW.
MEDYCY:
STRONY POSIADAJĄ MEDYKÓW DZIAŁAJĄCYCH W OPARCIU O IRKOWY SYSTEM TRAFIEŃ. PIERWSZE TRAFIENIE ULECZALNE, DRUGI AUTOMATYCZNIE ZEJŚCIE DO RESPA. KAŻDY ZAWODNIK PO POWROCIE Z RESPA MOZE PONOWNIE KORZYSTAĆ Z POMOCY MEDYKA.
RESPAWN:
STRONA ATAKUJĄCA
NA POCZĄTKU ROZGRYWKI RESPAWNEM STRONY ATAKUJĄCEJ JEST OZNACZONE SKRZYŻOWANIE.
PO PRZEJĘCIU PUNKTU STRATEGICZNEGO AUTOMATYCZNIE STAJE SIĘ ON POTENCJALNYM RESPOWNEM.
STRONA BRONIĄCA.
STRONA BRONIĄCA BĘDZIE POSIADAŁA KILKA PUKTÓW RESPAWNOWYCH DO DOWOLNEGO WYKORZYSTYWANIA. KAŻDY PKT BĘDZIE OZNACZONY CZARNĄ FLAGĄ.
WYCHODZNIE Z RESPAWNU:
ODRODZENIE GRACZY Z PUNKTÓW RESPAWNU NASTĘPUJE TYLKO O PEŁNEJ GODZINIE.
LIMITY FPS:
ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI ZASADAMI ASG OLSZTYN
LIMITY AMO:
NA POCZĄTKU ROZGRYWKI ORAZ PODCZAS KAŻDEGO WYJŚCIA ZE STREFY RESPOWN GRACZE MOGĄ POSIADAĆ PODANE ILOŚCI AMO. WIDOCZNA ILOŚĆ UWZGLĘDNIA ZAWARTOŚĆ MAGAZYNKÓW ORAZ KULKI LUZEM.
- SNIPER SEMI AUTO - 200 KULEK
- SNIPER - 100 KULEK
- SZTURMOWIEC - 360 KULEK
- BROŃ WSPARCIA - 1000 KULEK
DODATKOWO KAZDY GRACZ 30 KULEK DO BRONI BOCZNEJ.