Historia:
Operacja "Falochron" okazała się fiaskiem. Siły Odpowiedzi NATO nie powstrzymały partyzantki Czerwonej Fali. Czerwona Fala zmusiła SON do wycofania się w okolice wsi Skrzynia. Aby powstrzymać dalszą eskalację Czerwonej Fali, SON musi utrzymać miejscowość za wszelką cenę.
Miejsce: Skrzynia
Termin i czas:
03.10.15 - Spotkanie integracyjne
04.10.15 - Rozgrywka
Strony konfliktu:
- "Czerwona Fala" (umundurowanie rosyjskie i "partyzanckie")
- SON (umundurowanie krajów należących do NATO)
Ogólne zasady gry:
Typ gry - Punkty strategiczne
Mechanika gry - w grze chodzi o utrzymanie punktów strategicznych. Sposób zajęcia punktu będzie wyjaśniony na instruktażu przed rozpoczęciem gry.
Oznaczenia oddziałów - niebieskie opaski (SON).
System trafień - po trafieniu należy udać się do Kompanijnego Punktu Opatrywania (SON) lub Lazaretu (CF) i odczekać 10 minut (punkty Respawn).
W grze dopuszcza się medyków, muszą być oznaczeni czerwonym krzyżem. Leczenie odbywa się poprzez naklejenie plastra w miejscu trafienia. Medyk ma jedną minutę na wyleczenie (czas liczony od trafienia przez trafionego).
Limit wiekowy: 16+, za okazaniem pozwolenia od rodziców/opiekunów.
Limit FPS-ów: według zasad przyjętych na ASG Kociewie.
Pirotechnika: zakaz używania pirotechniki.
Ogień przyjacielski: trafienie w "swojego" liczy się jak normalne trafienie.
Rykoszety: trafienie rykoszetem liczone jest jak normalne trafienie.
Obowiązuje odpowiednia stylizacja!

Na terenie gry znajdować się będą 4 punkty strategiczne:
- Skrzyżowanie
- Stanowisko moździerzowe
- Skład amunicji
- Wyrzutnia rakiet
Cytuj:
Rozkaz operacyjny dowódcy SON:
1. SYTUACJA
- Siły przeciwnika
Przeciwnik w liczebności najwyżej kompanii dąży do zajęcia miejscowości Skrzynia.
- Siły własne
Do zadania przydzielono stacjonującą w miejscowości Starogard Gdański dyżurną Jednostkę Wojskową SON. Jest to oddział wycofujący się z bitwy pod Borównem.
2. ZADANIE
- Zadaniem pododdziałów SON jest niedopuszczenie do zajęcia przez rebeliantów punktów strategicznych na terenie operacji.
3. SPOSÓB WYKONANIA ZADANIA
Zamiar działania:
Za pomocą KTO utworzyć kordon wokół terenu działania niedaleko miejscowości Skrzynia uniemożliwiając ucieczkę i przegrupowanie oddziałom separatystów.
Manewr na polu walki:
Podchodzącą piechotę niszczyć ogniem broni strzeleckiej. Wykorzystać w tym celu strzelców, strzelców wyborowych i sekcje rkm.
4. ZABEZPIECZENIE LOGISTYCZNE
Na wykonanie zadania przydzielam:
- Broń strzelecką
- Kompanijny punkt zaopatrywania – w lesie.
- Kompanijny punkt opatrunkowy – w lesie.
Rannych i chorych ewakuować własnymi siłami.
5. DOWODZENIE I ŁĄCZNOŚĆ
Obowiązuje łączność niewerbalna i radiowa. Częstotliwości podane będą przed rozpoczęciem operacji.
Cytuj:
ROZKAZ NACZELNEGO KOMISARZA
Towarzysze! Byliście świadkami niemocy imperialistycznego zachodu! Sami widzicie, że ten żelazny tytan tylko buduje pozory silnego! Towarzysze! Nie możemy się zatrzymać! Musimy iść za ciosem i zniszczyć naszego wroga! Wiemy, że wróg posiada na terenie rakiety wymierzone w nas. Ze strachu przed nami! Musimy je zająć i użyć przeciwko nim. W ten sposób zniszczymy wolę walki wroga! Zniszczymy ich morale, co przyniesie nam strategiczną przewagę w przyszłych bitwach. Pamiętajcie Towarzysze! Wróg jest słaby!
Organizator zastrzega sobie prawo do nie dopuszczenia gracza do gry w następujących przypadkach:
- Osoba spożywa alkohol lub jest w stanie wskazującym na spożycie alkoholu.
- Nie posiadanie szmaty lub kamizelki do oznaczenia "trupa"
- Brak odpowiedniej stylizacji
- Liczba FPS-ów przekracza dopuszczający przez organizatora limit.Będzie możliwość przybycia na teren rozgrywki już w sobotę od godziny 15.00. Nocleg w bazie harcerskiej ZHP. Prowiant suchy i "mokry" we własnym zakresie. Możliwość rozpalenia ogniska lub grilla. Sama gra rozpocznie się od godziny 10.00. Planowany koniec godzina 15.00. Osoby które przyjadą w dzień rozgrywki proszone są o wstawienie się do organizatora do godz 09.00. O 09.15 instruktaż do gry, a następnie rozejście się na punkty Respawn.
Koszty:
10 zł - za nocleg na bazie ZHP.
10 zł - koszty organizacyjne - nie obowiązkowe, ale mile widziane.
Całość płatna u organizatora.
Mapa terenu:
https://lh3.googleusercontent.com/6bJxGhR-OYtdC92_m_SP1WV-YFTvj7z77r8bW0IHHLlfMhpJki_hQPonOAhTL8tCq3VqtOvCAwsiLy-FmlHOlIetK4mABgJmyYZECTWZEdec2biKgXS0S6y6BXiA8aX58Zbdy_oCmzktRMPGBKslfSHrrh5m266IJpAAmj0gU-Y5wRRMZOAbWL1n02UfzC5ykn6CjkmvnHch6AlrxwUsgioZzRJhf0bML9U7zGilE_J2LOPNcM04JHxQcyrtAx7svMK6EWYClwIfSMnP0TW7cjEdGKnRiJ7z87QSw8jtGwKnnKz-Acz9ZnWmT2l6pvtrxUt5qxBbFpAJNpklsc4YjTIE30ez6OjieGHMXpooF4j14iME6Xtf7rtfIjph2fP2LTrjTYZoKo0WyV0X2n3PRf11NfmoB6e7clEVMXk70s16n3AcE3IDzT33I6vgD5qfW8qifRoA6zLCXDqD0STatQ_xmjUUDxbqTU1Ntzu31aDRWn1tlEw9W5_Ve85p42QuGCLay4WUl8IZcGfCmw=w1296-h644-noJak dojechać:
Ze Starogardu Gdańskiego kierujemy się w stronę miejscowości Skórcz. Następnie kierujemy się na Toruń (mijamy miejscowość Głuche). Dojeżdżamy do skrzyżowania (w lewo, główną, na Warlubie, prosto na Osie). Kierujemy się prosto, mijamy miejscowość Skórzenno i dojeżdżamy do Skrzyni. Skręt na bazę będzie odpowiednio oznaczony.
Lista: SON
01. Rambo (dowódca)
02. Mimi
03. Szaman (BW Malbork)
04. Jgnaś (BW Malbork)
05. Młody (BW Malbork)
06. Blind
07. Argon
08. Kitek
09. Separatysta
10. Adek
11. Czemu
12. Fiszer
13. Peyo
14. Babka
15. Opacz
16. Czarny
17. Nick57
18. Nick57 (2)
19. Nick57 (3)
20. Sting
21. Gary
22. Gilotyna
23. Bartas
24. Robak
25. Kowal
26. Mario
27. Strylo
28. Andzia 03.10 / Po 17 lub 18 Bo mam wykłady
29. Kruszyn 04.10
30. Gonzo 03.10
31. Raptor 03.10 Po 18
32. Murek 50/50 przyjazd
33. Pem
34. Kucharz
35. Ghost
36. Jerzyk
37. Hiszpan ?
38. Kazik
39. Kazik1
40. Kazik2
41. Storm
42. Kriz
43. Bastek
44. TheJot (CFA)
45. Adi (CFA)
46. Kryst (CFA)
47. Seba (CFA)
48. damian6905 (TF Gdańsk) 04.10
49. Micky119 (TF Gdańsk) 04.10
50. Mamut (03.10)
51. Omen (03.10)
52. Ponury (03.10)
53. Adam (03.10)
54. Zdunek (03.10)
55. task force (03.10)
56. timi
57. mati
Czerwona Fala:
01. MAG Elbląg
02. Shadow 3.10 będę tak po 16 pewnie
03. Silver
04. Luderson 4.10
05. Iwan
06. Pavulon
07. Radek - Komisarz naczelny
08. Simson 04.10
09. MAG Elbląg 4.10
10. MAG Elbląg (2) 4.10
11. MAG Elbląg (3) 4.10
12. MAG Elbląg (4) 4.10
13. MAG Elbląg (5) 4.10
14. MAG Elbląg (6) 4.10
15. Fallout NGA
16. Davo NGA 3.10
17. Dziczek NGA 3.10
18. Fen NGA 3.10 (50%)
19. NAMS 4.10
20. NAMS 4.10
21. NAMS 4.10
22. Marjo NGA 3.10
23. Mis 04.10
24. Matt SDT 4.10
25. Młody SDT 4.10
26. Dzik SDT 4.10
27. Szacho SDT 4.10
28. Olo SDT 4.10
29. Wielebny SDT 4.10
30. Krzychu SDT 4.10
31. Kamil SDT 4.10
32. Wafel SDT 4.10
33. Junior SDT 4.10
34. Adam SDT 4.10
35. NAMS 4.10
36. NAMS 4.10
37. Muerte NGA 3.10
38. Pixel 4.10
39. Szym 4.10
40. NAMS 4.10
41. NAMS 4.10
42. NAMS 4.10
43. Peter
44. MAG Elbląg (7) 4.10
45. Husaria 4.10
46. Husaria 4.10
47. Husaria 4.10
48. Husaria 4.10
49. Husaria 4.10
50. Husaria 4.10
51. Husaria 4.10
52. Husaria 4.10
53. Husaria 4.10
54. Husaria 4.10
55. Husaria 4.10
56. Husaria 4.10
57. MAG Elbląg (8) 4.10
58. Czejen K-9 (4.10)
59. Kamil K-9 (4.10)
60. Szerman (03.10)
Niestrzelający:
01. Indi (03.10)